Jak vytvořit PPC reklamu na Google AdWords, která vám bude vydělávat

Chcete stimulovat prodej a získat nové zákazníky prostřednictvím placené reklamy PPC na Google? Bravo, vybrali jste si správně. Nevíte ale, jak z toho vytěžit maximum? Žádný problém. Připravili jsme návod, kde si krok po kroku ukážeme, co je potřeba nastavit, abyste získali víc, než do toho vložíte.

4 Volba klíčových slov

Už víme, jak tvořit strukturu a kde získat data o hledanosti klíčových slov. Budeme je tedy postupně přidávat do reklamních sestav, jak už jsme si řekli výše, ideálně jedno slovo do jedné sestavy.

Vkládat klíčové slova v AdWords můžeme pomoci 5 tvarů:

  • Volná shoda

Klíčové slovo je volně napsáno a může spouštět reklamy na všechny fráze, které obsahují zadané klíčové slovo a jeho blízké varianty. Tuto variantu nedoporučuji, je až příliš volná a reklamy se tak mohou začít zobrazovat také na slova, která nemají s vaším webem nic společného.

  • Modifikátor volné shody

Před každé slovo zadáváte znak + (např. +levné +autodíly). Tato varianta je daleko lepší než volná shoda, protože se nezobrazuje až tak volně na všechny blízké varianty.
Doporučuji využívat při prvotním nastavení PPC reklam pro získání dat.

 
  • Frázová shoda

Ke klíčovému slovu doplníte  “” (např. “levné autodíly”). Na tyto klíčové slova se zobrazí reklamy pouze tehdy, když uživatel vyhledává přesně dané klíčové slovo, případně s dalšími slovy před ním a za ním.

  • Přesná shoda

Klíčové slovo obalíte do znaků [] (např. [levné autodíly]). Tyto klíčové slova se spouštějí pouze v případě, kdy jsou vyhledávány jejich přesné tvary.

  • Vylučující slova

Před každé slovo, které chceme vyloučit, přidáváme znak - (např. -originální).
Na tyto slova se nebudou reklamy zobrazovat.

Podrobný popis funkce jednotlivých shod naleznete v nápovědě Google.

Diskuze k článku

Přidat komentář
V diskuzi není žádný příspěvek. Vložte první komentář.

ROZJÍŽDÍTE PODNIKÁNÍ?

Balíček Můj iPodnikatel vám s tím pomůže!

Nápady na podnikání

 

Praktické návody

Přehledné e-booky vás krok po kroku provedou všemi administrativními nástrahami při rozjezdu podnikání. Nezapomenete na nic důležitého.

Informace pro podnikatele

 

Užitečné pomůcky

Online aplikace pro tvorbu podnikatelského plánu, vzory smluv a aplikace pro správu objednávek vám zjednoduší život.

Podnikatel prosperuje

 

Spousta inspirace

Každý měsíc vám dáme nové číslo e-magu Starting UP + přístup k jeho starším číslům, videím a do databáze podnikatelských nápadů.

 

Řekněte mi o Můj iPodnikatel víc

Odběr novinek

Přihlaste svůj e-mail k odběru novinek z oblasti podnikání. Neposíláme žádný spam a můžete se kdykoliv odhlásit.

Kontaktujte nás

Napište nám e-mail.

E-mail: info@ipodnikatel.cz

Nebo se s námi spojte přes sociální sítě.

Google+    Twitter     Facebook

Sledujte nás

Jsme vám všude nablízku.