Jak vytvořit PPC reklamu na Google AdWords, která vám bude vydělávat

Chcete stimulovat prodej a získat nové zákazníky prostřednictvím placené reklamy PPC na Google? Bravo, vybrali jste si správně. Nevíte ale, jak z toho vytěžit maximum? Žádný problém. Připravili jsme návod, kde si krok po kroku ukážeme, co je potřeba nastavit, abyste získali víc, než do toho vložíte.

Jak vytvořit reklamu na Google AdWords

První základní pravidlo výdělečné PPC reklamy je, že potřebujete mít stránky, na které bude reklama odkazovat. Ale ne ledajaké. Tyto stránky by měly být uživatelsky přívětivé a měly by návštěvníka přimět k dokončení požadované akce (konverze – u e-shopu to znamená objednávku, u firemního webu to může být odeslání kontaktního formuláře s poptávkou).

Jak tedy postupovat při vytváření PPC reklamy?

 

1 Vytvoření a nastavení účtu AdWords

Doporučuji vytvořit si Gmail účet. Je to pohodlnější pro využívání všech potřebných nástrojů Google.

Na adrese www.adwords.google.com se přihlaste pod nově vytvořeným Gmail účtem. Vyplňte všechny požadované pole a dokončete všechny kroky registrace podle pokynů. Dostanete se na hlavní stránku administrace AdWords. Tím to ale nekončí. Nyní musíte nastavit fakturační údaje.

Jak vytvořit PPC reklamuV pravém horním rohu klikněte na ozubené kolečko a vyberte Fakturace. Poté vyplňte všechna potřebná data. Nezapomeňte na české zákony. Pokud nejste plátci DPH, tak se budete muset zaregistrovat na finančním úřadu jako identifikovaná osoba.

Další důležitou věcí je nastavení automatického značkovaní cílových url adres. Díky značkování zjistíte data z AdWords v Google Analytics.

Jak vytvořit PPC reklamu

Pod fakturací naleznete Nastavení účtu. Zde nastavíte Automatické značkování na Ano.

Poslední věcí, kterou musíme udělat před tím, než začneme tvořit kampaně, je propojení AdWords s Google Analytics. Google Analytics díky tomu zprostředkuje více dat.

V horním menu AdWords vyberte Nástroje a zde zvolte Google Analytics.

Jak vytvořit PPC reklamuV novém okně se vám otevře Analytics, kde v horním menu vyberte Správce a v prostřením sloupci kliknete na Propojení účtu AdWords. Poté zvolíte AdWords účet a uložíte.

Upozornění: Musíte mít Google Analytics a AdWords na jednom e-mailovém účtu!

Diskuze k článku

Přidat komentář
V diskuzi není žádný příspěvek. Vložte první komentář.

ROZJÍŽDÍTE PODNIKÁNÍ?

Balíček Můj iPodnikatel vám s tím pomůže!

Nápady na podnikání

 

Praktické návody

Přehledné e-booky vás krok po kroku provedou všemi administrativními nástrahami při rozjezdu podnikání. Nezapomenete na nic důležitého.

Informace pro podnikatele

 

Užitečné pomůcky

Online aplikace pro tvorbu podnikatelského plánu, vzory smluv a aplikace pro správu objednávek vám zjednoduší život.

Podnikatel prosperuje

 

Spousta inspirace

Každý měsíc vám dáme nové číslo e-magu Starting UP + přístup k jeho starším číslům, videím a do databáze podnikatelských nápadů.

 

Řekněte mi o Můj iPodnikatel víc

Odběr novinek

Přihlaste svůj e-mail k odběru novinek z oblasti podnikání. Neposíláme žádný spam a můžete se kdykoliv odhlásit.

Kontaktujte nás

Napište nám e-mail.

E-mail: info@ipodnikatel.cz

Nebo se s námi spojte přes sociální sítě.

Google+    Twitter     Facebook

Sledujte nás

Jsme vám všude nablízku.