Jak připravit PPC na Vánoce

Ať chceme nebo ne, Vánoce nám začínají pomalu klepat na dveře. A pokud chcete toto období maximálně využít pro svůj zisk, právě teď je ten nejvyšší čas se pustit do PPC reklamy.

Rozšíření reklam

Nezapomínejte ani na rozšíření reklam. Může se zdát, že se jedná o detail, ale rozšíření může rozhodnout o vítězství v aukci před konkurencí a zajistit vám vyšší skóre kvality. Využijte všechna rozšíření, která můžete. Rozšíření o podstránky přizpůsobte každé reklamní sestavě zvlášť.

obr4

Remarketing

Využití remarketingu je velmi přínosné během celého roku, ale přes Vánoce to může být ještě výhodnější Dejte si tu práci a vytvořte několik publik a několik typů reklam, např. podle kategorií e-shopu, nakoupili, nedokončili objednávku, navštívili web před 3 dny, 10 dny, 20 dny, apod. Tato publika testujte a vyhodnocujte.

Do reklamních bannerů je ideální zmínit akce, slevy, ale také ujištění, že zboží dodáte do Vánoc.

 

Využívejte také dynamický remarketing, který dokáže zobrazit prohlížené produkty. Dejte si ale opět tu práci a vytvořte několik publik, tak jako u remarketingu. Výhodné také může být nabízení těm, kteří již u vás zakoupili podobné produkty, příslušenství, apod. V podstatě vše, co může být pro konkrétního kupujícího přínosem.

Pokud sbíráte publikum celý rok, tak se můžete připomenou i těm, kteří nakoupili už dříve.

Výkonnost

PPC reklama je oblíbená, protože se dá přesně měřit. Proto zkontrolujte, zda máte všechny měřící kódy na svém místě a jestli fungují, jak mají.

Pokud některá z kampaní (sestav) nekonvertuje (nemění návštěvníky v zákazníky), přestože se reklamy zobrazují na relevantní slova a není možné reklamní inzerát už nijak vylepšit, tak jej vypněte.

U nefunkčních klíčových slov může být problém v obecnosti slova a nebo se vstupní stránkou (cena, dostupnost, apod.), ale Vánoční období netrvá věčně, a proto je dobré taková slova vypnout a ušetřený rozpočet investovat tam, kde to funguje.

Při práci s PPC reklamou mějte na paměti, že se jedná o nástroj pro přivedení relevantních návštěvníků na váš web, není to lék na vše.

Další zajímavé tipy čtěte na www.jakubherrmann.cz/blog/

Diskuze k článku

Přidat komentář
V diskuzi není žádný příspěvek. Vložte první komentář.

ROZJÍŽDÍTE PODNIKÁNÍ?

Balíček Můj iPodnikatel vám s tím pomůže!

Nápady na podnikání

 

Praktické návody

Přehledné e-booky vás krok po kroku provedou všemi administrativními nástrahami při rozjezdu podnikání. Nezapomenete na nic důležitého.

Informace pro podnikatele

 

Užitečné pomůcky

Online aplikace pro tvorbu podnikatelského plánu, vzory smluv a aplikace pro správu objednávek vám zjednoduší život.

Podnikatel prosperuje

 

Spousta inspirace

Každý měsíc vám dáme nové číslo e-magu Starting UP + přístup k jeho starším číslům, videím a do databáze podnikatelských nápadů.

 

Řekněte mi o Můj iPodnikatel víc

Odběr novinek

Přihlaste svůj e-mail k odběru novinek z oblasti podnikání. Neposíláme žádný spam a můžete se kdykoliv odhlásit.

Kontaktujte nás

Napište nám e-mail.

E-mail: info@ipodnikatel.cz

Nebo se s námi spojte přes sociální sítě.

Google+    Twitter     Facebook

Sledujte nás

Jsme vám všude nablízku.