Internetová reklama ve vyhledávačích, kontextuální reklama

Možná jste se zatím k nasazení svých vlastních internetových kampaní neodhodlali, anebo jste možná již svoji PPC nebo kontextuální kampaň spustit zkoušeli, ale výsledky nebyly příliš dobré, takže jste od nich upustili. Buď jak buď, v následujících řádcích věnovaných právě výkonnostním kampaním vám poradíme, jak tento typ kampaní vhodně nastavit a spravovat, abyste i s nimi slavili úspěchy.

Cíle výkonnostních kampaní

Kampaň v obsahu, stejně jako kampaň ve vyhledávání, může plnit několik různých cílů. Obsahová kampaň se však speciálně hodí tam, kde „klasická“ víceméně selhává.

Budování značky

Pro budování značky, neboli branding, je obsahová kampaň mnohdy vhodnější než kampaň ve vyhledávání. V obsahu můžete častěji využít v inzerátu vaši značku a počet impresí je pro vás klíčovým ukazatelem. Tento cíl nejčastěji plní textové brandové inzeráty nebo bannery a krátká videa, která lze do obsahu také umístit.

Zvýšení návštěvnosti

Pokud je vaším cílem zvýšení návštěvnosti, obsahová kampaň pro vás bude vhodná především proto, že inzerce na některá slova bývá často levnější než ve vyhledávání. Počet impresí v obsahu ve většině případů několikanásobně převyšuje vyhledávání, a i přes nižší CTR (click through rate - míra prokliku) lze tedy v obsahu dosáhnout velmi zajímavého počtu prokliků. Nízké CTR v obsahu vás přitom nemusí znepokojovat, neboť není započítáváno do hodnocení Quality Score.

 

Konverzní cíle

Tento cíl je nejčastější u kampaní ve vyhledávání. Od uživatelů, kteří určitý výrobek či službu aktivně vyhledávají, můžeme čekat vyšší konverzní poměr než u čtenářů obsahu, kteří často na vaši reklamu kliknou pouze ze zvědavosti. Platí však, že s vhodně nastavenou a spravovanou kampaní v obsahu můžete být často stejně úspěšní jako s kampaní ve vyhledávání.

Zdroj – text: H1.cz

Diskuze k článku

Přidat komentář
V diskuzi není žádný příspěvek. Vložte první komentář.

ROZJÍŽDÍTE PODNIKÁNÍ?

Balíček Můj iPodnikatel vám s tím pomůže!

Nápady na podnikání

 

Praktické návody

Přehledné e-booky vás krok po kroku provedou všemi administrativními nástrahami při rozjezdu podnikání. Nezapomenete na nic důležitého.

Informace pro podnikatele

 

Užitečné pomůcky

Online aplikace pro tvorbu podnikatelského plánu, vzory smluv a aplikace pro správu objednávek vám zjednoduší život.

Podnikatel prosperuje

 

Spousta inspirace

Každý měsíc vám dáme nové číslo e-magu Starting UP + přístup k jeho starším číslům, videím a do databáze podnikatelských nápadů.

 

Řekněte mi o Můj iPodnikatel víc

Odběr novinek

Přihlaste svůj e-mail k odběru novinek z oblasti podnikání. Neposíláme žádný spam a můžete se kdykoliv odhlásit.

Kontaktujte nás

Napište nám e-mail.

E-mail: info@ipodnikatel.cz

Nebo se s námi spojte přes sociální sítě.

Google+    Twitter     Facebook

Sledujte nás

Jsme vám všude nablízku.