Buzzword: USP

„Trojpísmení“ USP není zkratka pro „úspěch“, i když toho mají hodně společného. Když budete mít USP, budete mít i úspěch. USP, což je zkratka pro unique selling proposition, neboli ve volném překladu “jedinečný prodejní argument“, je to, co by vám nemělo dát spát, pokud se jakkoliv angažujete v byznysu.

Jako ostatně pro všechno na světě, existuje mnoho definic USP (unique selling proposition), mě se nejvíce líbí ta od Mediaguru: USP podle nich znamená „to, co má naše značka a ostatní ne“. Jedná se tedy o unikátní vlastnost produktu či značky, která výrobek odlišuje od konkurenčních, a samozřejmě je zároveň relevantní pro cílovou skupinu.

Co to ale znamená v praxi? Není to o tom mít nejlepší produkt, ale mít produkt, který bude mezi ostatními v něčem vyčnívat.

Pokračování článku najdete v lednovém e-magu Starting Up

Autorka Bara profilovka mala

Barbora Mazochová
šéfredaktorka portálu iPodnikatel.cz


Diskuze k článku

Přidat komentář
V diskuzi není žádný příspěvek. Vložte první komentář.

ROZJÍŽDÍTE PODNIKÁNÍ?

Balíček Můj iPodnikatel vám s tím pomůže!

Nápady na podnikání

 

Praktické návody

Přehledné e-booky vás krok po kroku provedou všemi administrativními nástrahami při rozjezdu podnikání. Nezapomenete na nic důležitého.

Informace pro podnikatele

 

Užitečné pomůcky

Online aplikace pro tvorbu podnikatelského plánu, vzory smluv a aplikace pro správu objednávek vám zjednoduší život.

Podnikatel prosperuje

 

Spousta inspirace

Každý měsíc vám dáme nové číslo e-magu Starting UP + přístup k jeho starším číslům, videím a do databáze podnikatelských nápadů.

 

Řekněte mi o Můj iPodnikatel víc

Odběr novinek

Přihlaste svůj e-mail k odběru novinek z oblasti podnikání. Neposíláme žádný spam a můžete se kdykoliv odhlásit.

Kontaktujte nás

Napište nám e-mail.

E-mail: info@ipodnikatel.cz

Nebo se s námi spojte přes sociální sítě.

Google+    Twitter     Facebook

Sledujte nás

Jsme vám všude nablízku.