8 kroků k důvěryhodnějším webovým stránkám

Důvěryhodnost vašich webových stránek je klíčovým parametrem, který vám umožní zvyšovat efektivitu vašich podnikatelských aktivit na internetu. Jaké faktory tedy zvyšují důvěryhodnost návštěvníků ve vás? Sestavili jsme pro vás osm bodů, které byste měli vzít v potaz, pokud pro své podnikání chcete kvalitní webové stránky.

5 Značka firmy na internetu

Známá značkaje pro pocit důvěry samozřejmě velmi klíčová. Proto soustavně budujte své jméno a snažte se, aby bylo dobře zapamatovatelné a budilo sympatie. Dočkáte se pak od lidí štědré odměny. Neschovávejte se za různé přeprodejce, netvořte mraky webů s různými identitami, které sice provozujete, ale za které jakobyste se styděli. Neste svůj vývěsní štít vysoko a ukazujte ho všem, kteří se dívají.

5 Reference na firemních webových stránkách

Zvláště v situaci, kdy prodáváte služby, jsou reference velmi důležité. Ukažte svým potenciálním zákazníkům, pro koho jste již pracovali a co jste pro něj dělali. Nezapomeňte také vždy uvést, kdy k dané zakázce došlo. Opět i zde je dobré zaměřit se na zosobnění. U klientů uveďte kontaktní osobu, třeba i doplněnou o pěknou fotografii. Účinné jsou i tzv. testimonialy, tedy pochvalné vyjádření klientů, které na svých stránkách můžete zveřejnit.

6 Aktualizace obsahu webu firmy

Vždy aktuální obsah s novinkami uživatele ubezpečuje v tom, že jste stále aktivní a že stále nabízíte své produkty a služby. Pokud uživatelé na vaší titulní stránce naleznou poslední aktualitu z poloviny roku 2006, zcela určitě je napadne, jestli vlastně vůbec stále existujete. Zaměřte se proto na nový obsah, aktualizace, novinky, newslettery, bulletiny.

7 Cenová otevřenost firemního webu

Je podivným zvykem, že řada výrobců či prodejců na svém webu nezveřejňuje své ceny. Přitom, pokud jim zavoláte či pošlete e-mail, ceny ochotně prozradí. Tyto firmy zřejmě žijí v jakési iluzi, že tím své ceny skryjí před svou konkurencí. To je však veliký omyl. Nejenže konkurence ceny téměř vždy získá jinou cestou, ale tento postup spolehlivě odradí řadu potenciálních zákazníků, kteří jsou ve fázi výběru vhodného dodavatele. Vaše ceny mu pak ve srovnání zákonitě chybí a vy musíte počítat s tím, že je jednodušší vybrat konkurenční nabídku, než se k vám složitě dovolávat a zjišťovat ceny.

 

Pokud jste přečetli zmíněných osm bodů, zřejmě vás napadlo, co je jejich společným pojítkem.

Ano, je to v zásadě kompenzace toho, jak je internet odosobněný a odtažitý. V reálném světě si můžete prohlédnout prodejnu, otevírací dobu. Můžete jednoduše ohodnotit personál, sortiment i ceny, můžete se na cokoliv zeptat a cokoliv ověřit. To vše na internetu často chybí.

Nic však není ztraceno, pokud se budete snažit na svém firemním webu maximum těchto negativ vykompenzovat. Jako návod vám může posloužit právě tento článek

Zdroj: H1.cz s.r.o.

Diskuze k článku

Přidat komentář
V diskuzi není žádný příspěvek. Vložte první komentář.

ROZJÍŽDÍTE PODNIKÁNÍ?

Balíček Můj iPodnikatel vám s tím pomůže!

Nápady na podnikání

 

Praktické návody

Přehledné e-booky vás krok po kroku provedou všemi administrativními nástrahami při rozjezdu podnikání. Nezapomenete na nic důležitého.

Informace pro podnikatele

 

Užitečné pomůcky

Online aplikace pro tvorbu podnikatelského plánu, vzory smluv a aplikace pro správu objednávek vám zjednoduší život.

Podnikatel prosperuje

 

Spousta inspirace

Každý měsíc vám dáme nové číslo e-magu Starting UP + přístup k jeho starším číslům, videím a do databáze podnikatelských nápadů.

 

Řekněte mi o Můj iPodnikatel víc

Odběr novinek

Přihlaste svůj e-mail k odběru novinek z oblasti podnikání. Neposíláme žádný spam a můžete se kdykoliv odhlásit.

Kontaktujte nás

Napište nám e-mail.

E-mail: info@ipodnikatel.cz

Nebo se s námi spojte přes sociální sítě.

Google+    Twitter     Facebook

Sledujte nás

Jsme vám všude nablízku.