8 kroků k důvěryhodnějším webovým stránkám

Důvěryhodnost vašich webových stránek je klíčovým parametrem, který vám umožní zvyšovat efektivitu vašich podnikatelských aktivit na internetu. Jaké faktory tedy zvyšují důvěryhodnost návštěvníků ve vás? Sestavili jsme pro vás osm bodů, které byste měli vzít v potaz, pokud pro své podnikání chcete kvalitní webové stránky.

Důvěryhodnost firemních webových stránek

Důvěryhodnost je u webových stránek je klíčová, neboť posilujebudování značky (branding) tím, že lidé lépe pocítí soulad a sympatie s tím, co se snažíte na svém webu dělat a jak se na něm prezentujete. Navíc, což je často ještě důležitější, důvěryhodnost výrazně posiluje konverzní schopnost vašeho webu, tedy schopnost přeměnit pouhého návštěvníka na někoho, kdo na vašem webu skutečně provede nějakou akci. Ať už je to nákup, objednávka, poptávka nebo třeba registrace k odberu firemního newsletteru.

1 Profesionální design firemních webových stránek

Ať se vám to líbí nebo ne, lidé posuzují webové stránky podle zevnějšku. První prvek důvěry je profesionálně zpracovaný vzhled. I když je jasné, že profesionální design si může nechat udělat i naprostý podvodník, skoro polovina lidí ve výzkumech odpovídá, že prioritní pro posouzení důvěryhodnosti webu je pro ně design. A skutečně to tak funguje. Nenechávejte tedy nic náhodě a připravte pro vaše webové stránky opravdu kvalitní grafické řešení.

2 Kvalitní obsah firemního webu

“Obsah je král”, říkají weboví specialisté. Pokud chcete lidi zaujmout, musíte jít od pozlátka designu dál a nabídnout kvalitní obsah. Nejde jen o to, mít textů na webu co nejvíce, ale klíčová je jeho správná struktura, která pomůže lidem najít to, co hledají. Nabídněte obsahu právě tolik, kolik ho budou i ti nejzvídavější uživatelé vašeho webu potřebovat. Zbytečně nic neschovávejte, rozhodně ne tak důležité položky jako je ceník nebo technické specifikace vašich výrobků. Počítejte i s obslužným obsahem typu obchodních či reklamačních podmínek, který sice uživatelé nijak aktivně nečtou, avšak jejich absence může vyvolat nedůvěru.

3 Komunikační otevřenost internetových stránek firmy

I když budete mít svůj web obsahově doslova napěchovaný, přesto bude mnoho těch, kteří se budou chtít na něco zeptat, něco ověřit. Buďte na to připraveni a nabídněte lidem co nejširší paletu možností, jak s vámi komunikovat. Základem je pochopitelně úplná poštovní adresa, telefon a e-mail. Velmi užitečné jsou ale i webové kontaktní formuláře (uživatel totiž nemusí sedět u svého počítače ani u telefonu). Velkou popularitu si v poslední době vydobyly online komunikační možnosti typu ICQ, Skype nebo webové chaty. Čím víc možností nabídnete, tím více kompenzujete nevýhodu internetu, kde se nejedná tváří v tvář.

 

4 Zosobnění firemního webu

strong>Odosobněnost internetu je častým problémem. Lidé chtějí komunikovat s existujícím člověkem, chtějí si za nabídkou služeb či produktů představit konkrétního člověka, který se jim bude věnovat. Existují metody, jak i tyto potřeby na internetu uspokojit. Představte svůj tým, ukažte fotografie svých lidí a krátce je představte. U kontaktních možností vždy uvádějte jména konkrétních lidí. Čím víc budete otevřenější a necháte uživatele nahlédnout pod pokličku, tím větší sympatie a důvěru v něm vytvoříte.

Postup registrace domény

E-book s praktickým návodem na výběr a registraci domény

Na 9 stranách je zachycen postup výběru a registrace domény krok po kroku.

Jen za 150 Kč vč. DPH

Jak zaregistrovat doménu

Stáhnout e-book

Diskuze k článku

Přidat komentář
V diskuzi není žádný příspěvek. Vložte první komentář.

ROZJÍŽDÍTE PODNIKÁNÍ?

Balíček Můj iPodnikatel vám s tím pomůže!

Nápady na podnikání

 

Praktické návody

Přehledné e-booky vás krok po kroku provedou všemi administrativními nástrahami při rozjezdu podnikání. Nezapomenete na nic důležitého.

Informace pro podnikatele

 

Užitečné pomůcky

Online aplikace pro tvorbu podnikatelského plánu, vzory smluv a aplikace pro správu objednávek vám zjednoduší život.

Podnikatel prosperuje

 

Spousta inspirace

Každý měsíc vám dáme nové číslo e-magu Starting UP + přístup k jeho starším číslům, videím a do databáze podnikatelských nápadů.

 

Řekněte mi o Můj iPodnikatel víc

Odběr novinek

Přihlaste svůj e-mail k odběru novinek z oblasti podnikání. Neposíláme žádný spam a můžete se kdykoliv odhlásit.

Kontaktujte nás

Napište nám e-mail.

E-mail: info@ipodnikatel.cz

Nebo se s námi spojte přes sociální sítě.

Google+    Twitter     Facebook

Sledujte nás

Jsme vám všude nablízku.