4 tipy, jak díky internetu podpořit prodej v kamenné prodejně

O tom, že čím dál větší počet lidí všech generací tam hledá na internetu informace, zábavu a nakupuje zboží, není třeba diskutovat. Otázkou zůstává, jak s těmito zákazníky co nejlépe komunikovat, abyste zároveň podpořili prodej ve své kamenné prodejně. Internetová reklama a další aktivity na síti totiž nemusí nutně sloužit jen firmám, které mají e-shop. Stejně dobře se dá podpořit také prodej zboží či služeb v kamenném obchodu. Tipy, které vám představíme v následujícím článku, by pro vás měly být snadno realizovatelné a kromě vaší práce a času nevyžadují žádné další investice.

Jak na internetu podpořit prodej v kamenné prodejně

1 Nabídněte kupón ke stažení

Umístěte na svoje stránky kupón, který si mohou uživatelé stáhnout, vytisknout a přijít s ním do prodejny. Pokud chcete udělat akci většího rozsahu nebo nemáte své firemní stránky, můžete kupón  umístit po domluvě také na různé další stránky, které souvisí s vaší činností.

Díky tomu potenciální zákazníky dostanete na svou stránku, kde jim můžete představit své produkty nebo služby, a kupónem podpoříte jejich rozhodování o návštěvě vašeho obchodu.

 

Kupón může být například na vzorek produktu, dárek, slevu, v případě služeb na první návštěvu či konzultaci zdarma.

2 Dobře vypočítejte a komunikujte slevu

Na slevu reaguje stále větší počet zákazníků. Pro komunikaci slevy můžete využít jednak své stránky, různé další webové stránky či třeba specializované „slevové“ servery, které nabízejí skupinové slevy, tedy výrazné slevy, pokud se nashromáždí dostatečný počet zákazníků pro odběr nějakého zboží či služby.

V takovém případě ovšem musíte dobře propočítat výši slevy a odhadnout své možnosti, abyste nakonec neprodělali. Každopádně ale dáte novým zákazníkům důvod k návštěvě právě vaší prodejny.

3 prodávejte na všech podstránkách vašeho webu

Vaši potenciální zákazníci jsou různí, různě uvažují a různě se chovají i na internetu. Přes vyhledávače lidé najdou i části webu, o kterých si myslíte, že nemají prodejní potenciál. Opomenout tam zmínit váš produkt nebo služby, by byla chyba.

Proto na všechny stránky umístěte odkazy na prodej – ceník, katalog zboží nebo texty týkající se vašeho zboží.

4 Nejen prodávejte, ale i informujte

Nesnažte se „jen“ prodat, ale také o svých výrobcích či službách informovat v souvislostech. Často totiž prodáte víc, když se o to nesnažíte za každou cenu, ale místo toho informujete. Poskytněte lidem informace o produktech spolu s příklady jejich využití, srovnáním s jinými produkty nebo zkušenostmi jiných zákazníků. Pokud pocítí v budoucnu potřebu, můžete se v jejich myslích objevit právě vy, protože vás budou mít zafixované jako odborníky, kteří svému oboru rozumí.

Pokud navíc vyzvete na stránkách své potenciální zákazníky, aby přišli se svými potřebami přímo na vaši prodejnu, může vám to přinést množství prodejů.

Autor článku: Ing. Vladimír Kuchař, poradce pro marketing a rozvoj firem, autor bestselleru Medonosný marketing, MARKETINGOVÁ KANCELÁŘ.CZ – redakčně upraveno.

Diskuze k článku

Přidat komentář
V diskuzi není žádný příspěvek. Vložte první komentář.

ROZJÍŽDÍTE PODNIKÁNÍ?

Balíček Můj iPodnikatel vám s tím pomůže!

Nápady na podnikání

 

Praktické návody

Přehledné e-booky vás krok po kroku provedou všemi administrativními nástrahami při rozjezdu podnikání. Nezapomenete na nic důležitého.

Informace pro podnikatele

 

Užitečné pomůcky

Online aplikace pro tvorbu podnikatelského plánu, vzory smluv a aplikace pro správu objednávek vám zjednoduší život.

Podnikatel prosperuje

 

Spousta inspirace

Každý měsíc vám dáme nové číslo e-magu Starting UP + přístup k jeho starším číslům, videím a do databáze podnikatelských nápadů.

 

Řekněte mi o Můj iPodnikatel víc

Odběr novinek

Přihlaste svůj e-mail k odběru novinek z oblasti podnikání. Neposíláme žádný spam a můžete se kdykoliv odhlásit.

Kontaktujte nás

Napište nám e-mail.

E-mail: info@ipodnikatel.cz

Nebo se s námi spojte přes sociální sítě.

Google+    Twitter     Facebook

Sledujte nás

Jsme vám všude nablízku.