Megaplán: jedinečný přehled o všem, co se ve Vaší společnosti děje

Představte si, že spojíte Vaši komunikaci se zákazníky, jejich objednávky a fakturaci, interní zadávání zpracování vašim zaměstnancům a kolegům a přehled aktivit vašich zaměstnanců do jednoho 360 st. CRM systému. Získáte tak jedinečný přehled o všem, co se ve Vaší společnosti děje. Právě takový je Megaplán.

Software je navržen a optimalizován pro malé a střední podniky. Používají ho nejen v sektoru IT, PR a marketingové komunikace, projekční a poradenské kanceláře, ale i také výrobní, distribuční a marketingové společnosti. Mezí uživatele Megaplánu patří ESET nebo SegaFredo, z nadnárodních firem například AVON nebo Formula 1. Problém nenajdete ani v jazykové bariéře: Megaplán má 10 jazykových mutací, umožňuje tak řízení týmu pracovníků i mimo Českou republiku.

E-mail

Komunikace je základ. Jednoduché přiřazení e-mailové komunikace k zákazníkům a doplnění zápisů schůzek a telefonních kontaktů Vám umožní uchovat všechny záznamy. Nemůže nastat případ, že s přesunem kompetencí v týmu zaměstnanců ztratíte část komunikace se zákazníkem, nebo je budete pracně dohledávat z e-mailů a jiné písemné dokumentace. Software zároveň integruje 1-2-1 a skupinový chat jako jednu z forem komunikace.

Objednávky

Zadáte a sledujete stav objednávek, všechny interakce, přiřazenou komunikaci se zákazníky a informace interního vlastníka objednávky nebo projektového týmu. V procesu objednávky doladíte její parametry formou osobních úkolů členům týmu. Výstupy se pak prolínají nejen s fakturací pro jednotlivé zákazníky, ale také s časovou náročností a efektivitou týmu. Nové objednávky pak plánujete s větší přesností a důrazem na detaily, které vaši obchodní partneři jistě ocení.

Fakturace

Odměna za vykonanou práci je důležitá. Získáte přehled o jednotlivých obchodních partnerech, výši jejich objednávek, ale také vysledujete jejich platební morálku. Do budoucna pak můžete optimalizovat své cash-flow. Fakturace ale nabízí také hlídání interních nákladů spojených s běžným provozem. Není nic jednoduššího, než si hlídat všechny důležité nákladové položky a předejít nedorozumění při pozdních platbách vašim partnerům.

Lidské zdroje

Megaplán je připraven převzít také zaměstnaneckou agendu. Zadáte pozice, kontakty, platové ohodnocení i dovolené a volný čas Vašich zaměstnanců. Pak přiřazujete jednotlivé zakázky kolegovi nebo týmu a křížově máte na očích jak postup prací na objednávkách, tak výkonnost členů Vašeho týmu. Zpětně tak manažer může jednotlivé objednávky vyhodnotit a pro další obchodní případy najít ideálního vlastníka projektu nebo tým lidí. Systém nabídne také správu volnočasových aktivit Vašeho týmu. Kde jinde nejlépe oceníte kvalitní výstup a práci Vašich kolegů a namotivujete ostatní členy týmů, než právě na společném setkání po práci.

Implementace

Je to velmi snadné. Používat můžete jak online, tak offline verzi Megaplánu umístěnou na vašem serveru. Pro PC si vystačíte s Internet Explorer 9+ nebo jakýmkoli jiným moderním prohlížečem. Megaplán se dá využívat i na mobilních zařízeních. Apple a Android je již prověřeným základem, v českých zemích populární Windows Mobile bude dostupný na jaře 2016. A trénink? Megaplán je tvořen tak, aby byl natolik intuitivní, že školení v zásadě není zapotřebí. Ale pro další rozvoj CRM určitě připravujeme školení přímo na account účtu, jak pro nové uživatele, tak i při upgrade Megaplánu o nové funkcionality a možnosti.

Jo-jo.. kolik mě to bude stát?

Proč mít různé tarify pro každý modul?
Nabízíme dva nejvíce vyhledávané:

 

Megaplán CRM

Megaplán Společná práce

Využití

kompletní systém řízení objednávek a firmy

nepotřebujete CRM, ale vedete svou firmu

Cena

290 Kč měsíčně za uživatele

190 Kč měsíčně za uživatele*

A nejsme plátci DPH.


Vážíme si Vašeho výběru a šetříme Vaše peníze. Platíte pouze za to, co opravdu používáte. Platíte pouze za aktivní licence. Jinými slovy jen za spolupracovníky, kteří jsou současně přihlášeni.

Příklad: Vaše firma zaměstnává 20 pracovníků, z toho 10 dovozců, kteří nepracují současně. Vždy je v práci pouze pět kurýrů. Postačí tedy 15 licencí, kdy 5 licencí sdílejí Vaši dovozci a navzájem si je zapůjčují.

Co nového připravujeme?

Na zlepšení Megaplánu pracujeme neustále. Kromě posílení zákaznické podpory a aplikací tříbíme češtinu a připravujeme napojení na ARES. Stále vyhodnocujeme podněty uživatelů a jejich výstupem mohou být jak ad hoc úpravy pro konkrétní account účet, tak pro celou bázi uživatelů jak v České republice, tak v zahraničí. Je to živý systém, který má ambice se stále rozvíjet. Tak proč mu to neumožnit? ;)

Zdroj: https://megaplan.cz

Diskuze k článku

Přidat komentář
V diskuzi není žádný příspěvek. Vložte první komentář.

ROZJÍŽDÍTE PODNIKÁNÍ?

Balíček Můj iPodnikatel vám s tím pomůže!

Nápady na podnikání

 

Praktické návody

Přehledné e-booky vás krok po kroku provedou všemi administrativními nástrahami při rozjezdu podnikání. Nezapomenete na nic důležitého.

Informace pro podnikatele

 

Užitečné pomůcky

Online aplikace pro tvorbu podnikatelského plánu, vzory smluv a aplikace pro správu objednávek vám zjednoduší život.

Podnikatel prosperuje

 

Spousta inspirace

Každý měsíc vám dáme nové číslo e-magu Starting UP + přístup k jeho starším číslům, videím a do databáze podnikatelských nápadů.

 

Řekněte mi o Můj iPodnikatel víc

Odběr novinek

Přihlaste svůj e-mail k odběru novinek z oblasti podnikání. Neposíláme žádný spam a můžete se kdykoliv odhlásit.

Kontaktujte nás

Napište nám e-mail.

E-mail: info@ipodnikatel.cz

Nebo se s námi spojte přes sociální sítě.

Google+    Twitter     Facebook

Sledujte nás

Jsme vám všude nablízku.